Jak postupovat při reklamaci
1. Převzetí zboží od přepravce
Při převzetí zásilky si zboží zkontrolujte, zda nedošlo k poškození obalu přepravou. V případě, že je obal viditelně poškozen, zboží nepřebírejte. V tomto případě doporučujeme s přepravcem sepsat protokol o poškození zásilky a zásilka bude vrácena zpět. Pokud se zdá, že je poškozen pouze obal a zboží je neporušené a rozhodli jste se zásilku převzít, sepište pro jistotu s přepravcem protokol o poškozeném obalu. Svým podpisem přepravci potvrzujete, že převzaté zboží bylo dodáno v pořádku.
2. Náležitosti reklamovaného zboží
Před reklamací je vhodné ověřit, zda nelze postupovat jinak, a to e-mailem nebo telefonicky, ideální je zaslat na e-mail fotodokumentaci závady.
Spolu ze zasláním reklamovaného zboží doporučujeme doložit tyto náležitosti:
- výstižný popis závady
- doklad o koupi /kopii faktury/ nebo jiným způsobem prokažte nabytí zboží u naší firmy
Pokud se spotřebitel rozhodne reklamovat zboží, má nárok na proplacení poštovného od prodejce. V případě, kdy spotřebitel zvolil jiný než nejlevnější způsob dodání zboží (například doručení přepravní službou s expresním doručením), může prodejce spotřebiteli vrátit náklady na dodání zboží ve výši nejlevnějšího nabízeného způsobu dodání zboží.